HVEM ER VI? LG gymnastik har ansat en administration til at klare alt det praktiske af foreningsarbejdet, heriblandt sæsonplanlægning, træneransættelse, events, redskabsindkøb, lokaleleje, medlemsrekruttering, træneruddannelse, nyhedsbreve og meget andet. LG's administration består af syv medarbejdere, der brænder for gymnastikken og foreningslivet og er stolte af og taknemmelige for at kunne arbejde med det i daglidagen.
HAR DU BRUG FOR HJÆLP?
Kontingent, prøvetræninger, arrangementer, trænerteamet og lignende ➡ FIND SVAR I VORES FAQ.
Om træning, undervisning, særlige hensyn til dit barn, trivsel på holdet og lignende ➡ KONTAKT CHEFTRÆNEREN: MØD DIN TRÆNER.
Tilmelding, afmelding og lignende ➡ KONTAKT ADMINISTRATIONEN.
ADMINISTRATIONENS ÅBNINGSTIDER
MAIL: info@lg-gymnastik.dk.
Vi gør vores bedste for at besvare dine spørgsmål hurtigst muligt. Vær dog opmærksom på, at vi ikke kan garantere at svare samme dag.
Vil du have svar hurtigt? Jo mere information, du giver i din mail, desto hurtigere kan vi hjælpe dig. Skriv derfor fuldt navn på gymnast og hele holdnavnet og andre nødvendige informationer vedrørende din henvendelse.
TELEFON: 61 71 58 74.
Vi forsøger at tage telefonen eller ringe tilbage mandag-torsdag kl. 9-14.
Afmelding, holdskift o.lign. skal ske over mail.
![]() |
ELISA MALLING BECK- FORENINGSSCHEFBSc i Erhvervsøkonomi & Projektledelse fra CBS (2019). Elisa er ansvarlig for daglig drift og administrering af foreningen. Elisa har siden 2015 været en fast del af administrationen i forskellige stillinger og har arbejdet med bl.a. økonomi, projektledelse, events og rejser, lokaler, trænere, uddannelse, hold og GymStars. Elisa har været gymnast i foreningen gennem mange år og har ligeledes været træner i foreningen siden 2011 og er det fortsat. |
![]() |
KATRINE KARSTENSEN- IDRÆTS- OG UDVIKLINGSKONSULENT (SOUSCHEF)Frederiksberg lærerseminarium (2016). Katrine håndterer planlægning af sæsonprogram, ansættelse og uddannelse af trænere, oplæring af studiemedarbejder samt medlemsrekruttering og -fastholdelse. Katrine har været en fast del af administrationen siden 2022. Katrine er desuden startet som træner i foreningen i 2022. |
![]() |
FREJA THORSEN- DATA-, LOKALE- OG LAGERANSVARLIGProfessionsbachelor i Psykomotorik (2019). Freja håndterer data, GDPR, privatlivspolitikker, statistik samt lokalebooking og -administrering. Freja har været en fast del af administrationen siden 2019. Freja har været gymnast i foreningen gennem flere år, |
|
![]() |
NATHALIE OLSEN- EVENT- OG KOMMUNIKATIONSMEDARBEJDERCand.soc.(sport.) fra Malmø Universitet (2022). Nathalie arbejder med flere af foreningens events, herunder camps, GymnastikLand og idrætslige samarbejder med kommuner og skoler. Nathalie er startet i administrationen i 2022. Nathalie er desuden startet som træner i foreningen i 2023. |
![]() |
LINDA RANLØV- ØKONOMI- OG ADMINISTRASTIONSSEKRETÆRLinda håndterer bl.a. bogføring, regnskab, løn, forsikringer, børneattester og forplejning til events. Linda har været en fast del af administrationen siden 2018. Linda har gået og går på flere af voksenholdene i foreningen. sdjfsdjflksdjfsdjflksdjfsdjflksdjfsdjflksdjf
|
![]() |
SEBASTIAN PETERSEN
|
![]() |
IDA SOFIE PEDERSEN
|
VIL DU VÆRE MED?